VEELGESTELDE VRAGEN
ANNULEREN
Wij vragen je om je afspraak minimaal 3 uur voor aanvang te verzetten of af te zeggen. We begrijpen dat planningsconflicten en last-minute wijzigingen soms nodig zijn. We vragen je respectvol om ons 24 uur van te voren te informeren met een annuleringsverzoek.
Wanneer de afspraak last-minute (dus niet 3 uur voor aanvang van de afspraak) word geannuleerd zien wij dit als een No-Show.
NO-SHOW
We accepteren één No-Show (niet komen opdagen voor een afspraak zonder bericht of annulering) zonder dat de klant hiervoor in rekening wordt gebracht. Bij de tweede (en volgende) No-Show worden de kosten van de geplande behandeling in rekening gebracht via tikkie of op het moment van je volgende bezoek.
Wij versturen 24 uur van tevoren een herinnering e-mail om ervoor te zorgen dat je afspraak nog steeds binnen jouw schema past. Uiteindelijk blijft het de verantwoordelijkheid van onze gasten om hun afspraaktijd te behouden en ons op de hoogte te houden als er planningsconflicten of wijzigingen tot stand komen.
KNIPPEN JULLIE OOK VROUWEN?
Traditioneel gezien worden barbershops geassocieerd met mannen en mannelijke kapsels. Maar in de moderne samenleving veranderen de gendernormen en kiezen steeds meer vrouwen voor kortere kapsels. Bij Brabantse Barbers vinden we het belangrijk om mee te gaan met deze veranderingen en een fijne en comfortabele omgeving te bieden voor iedereen die zich bij ons thuis voelt. Wij geloven in inclusiviteit en gelijke behandelingen voor al onze klanten, ongeacht hun geslacht, leeftijd of achtergrond.
Dus als je op zoek bent naar een barber die jou een kort kapsel kan geven, dan ben je als vrouw van harte welkom in onze barbershop.
KINDEREN KNIPPEN
Een barbershop is anders dan een salon die speciaal voor kinderen is ontworpen, omdat er barbers zijn die scheerbeurten uitvoeren bij klanten. Voor de veiligheid van het kind, alle klanten en de kapper, vragen we dat kinderen minstens 30 minuten stil kunnen zitten en niet proberen uit hun stoel te komen. Ook tijdens het wachten verwachten wij dat kinderen rustig op hun beurt wachten.
Wij willen al onze klanten een relaxte sfeer bieden waarin ze kunnen genieten van hun knipbeurt en even kunnen ontspannen. Dit kan echter worden verstoord als kinderen niet stil kunnen zitten of zich niet goed kunnen gedragen. Daarom vragen we ouders om hun kinderen voor te bereiden op hun knipbeurt door hen te vertellen wat er van hen wordt verwacht en hoe ze zich moeten gedragen.
NIET TEVREDEN
Bij Brabantse Barbers streven we naar de tevredenheid van onze klanten. Als je een behandeling hebt gehad en naar nader inzien niet tevreden bent met de ervaring, nodigen we je uit om (binnen 3 werkdagen van de afspraak) terug te keren voor een correctie behandeling om je tevredenheid te garanderen.
WAAROM HEB JE MIJN TELEFOONNUMMER EN E-MAIL NODIG?
Telefoonnummer: Aangezien telefoonnummers unieker zijn dan klantnamen, gebruiken we telefoonnummers om klantbestanden aan te maken of te vinden in onze afsprakensoftware. Dit helpt voorkomen dat één klant meerdere bestanden in ons systeem heeft en stelt ons ook in staat om een klant te bellen wanneer een afspraak verzet moet worden of niet door kan gaan.
E-mailadres: Brabantse Barbers vraagt om een e-mailadres om afspraak bevestigingen en herinneringen te versturen.
Klanten kunnen zich op elk moment afmelden voor deze e-mails.
KRIJG IK KORTING OP EEN DIENST ALS IK EEN DEEL VAN DE BEHANDELING
NIET NODIG VIND?
Diensten worden verrekend als geboekt en omvatten alle onderdelen van de behandeling. We bieden geen kortingsprijs aan wanneer een klant ervoor kiest om af te zien van een deel van de service. (Bijvoorbeeld wassen of stoom handdoek)
HEBBEN JULLIE EEN BLOG OF MEER INFORMATIE OVER DE NIEUWSTE TRENDS?
Ja, wij hebben een blog! Onze blog is een geweldige plek voor iedereen die op zoek is naar inspiratie of advies over hoe je het perfecte kapsel kunt bereiken. Op onze blog plaatsen wij elke maand nieuwe inhoud, zodat je op de hoogte kunt blijven van de laatste trends en technieken. Van klassieke stijlen tot de nieuwste cutting-edge looks, wij bespreken het allemaal.
Je kunt via deze link onze Blog pagina bekijken.
Dus als je op zoek bent om op de hoogte te blijven van de laatste trends in mannenverzorging en styling, bekijk dan zeker onze barbershopblog. We zijn ervan overtuigd dat je de informatie zult vinden die je nodig hebt om de perfecte look te bereiken.
WAT ALS MIJN KAPPER UITLOOPT?
Iedereen zijn tijd is kostbaar. We doen er alles aan om op schema te blijven, maar soms zorgen de omstandigheden ervoor dat onze barbers niet op tijd aan hun volgende afspraak beginnen. Als jouw kapper uitloopt met zijn vorige behandeling, zullen wij je laten weten hoeveel tijd je kunt verwachten voor de vertraging. We zullen er alles aan doen om die vertraging geen invloed te laten hebben op de eindtijd van jouw afspraak.
Wanneer er een andere barbier beschikbaar is, heb je de mogelijkheid om in een andere stoel plaats te nemen.
Als je andere vragen hebt kun je altijd een bericht sturen via onze Contact pagina. Anders zijn wij telefonisch bereikbaar van dinsdag tot en met zaterdag op onze Brabantse Barbers locatie in Veldhoven.